Friday 16 March 2012

holiday ^^

Assalamualaikum people , jyeahhh . Me rindu my beloggg :(

So today , jom story nak ? ehem ehem .. hari jumaat last week kan awak kan kita ada hari pibg dkt Puteri . Lewlss bapak koi datang ambik report card . Dia chill je tgk result koi yang tak berapa nak memberangsang kan tuu ~ dia ckp 'try your best after this ' . YEAH! thanks abah ;) then lepas mesyorat habeh enn , he pick me home <- *tah pape bi koi --'
Sampai je rumah jumpa lovely momaaaa . Yeayy me miss you alot :** tapi sadly , mom not feeling well . Yaa , get well soon mom , i'll always pray fr you :)

the next day - SATURDAY :p
hmm , kebiasaan bagi seorang anak dara perempuan ialah , bangun awal pagi , bersih kan diri dan terus menuju ke dapur . Yeahh , tetapi tu bukan aku . Kakak-2 aku jelah yang bangun awal then pergi dapur masak and blaa blaa blaa . aku masih enak dibuai mimpi indah . har har har . pukul 10.30 pg baru bangun beb . hampehh ~ tapi kali ni korang takan percaya , walaupun aku bangun pukul 10.30 pagi aku masih lagi kena buat kerja iaituu 'menyiang ikan ' Awatif memang tak pernah buat kerja keperempuanan ini . Ini disebabkan kakak aku yang sulung rushing pergi kampus dan aku terpaksa menjadi pak sanggup menyiang ikan-2 tersebut -.- lu bayang broo , first time beb gua siang ikan . ikan first tu hancur apalagi aku pun ambik isi je lerr . yang lain tu comel je aku siangg . lepas dah siang tu buat apa lagi masak lahhh kan ? hoho , aku goreng ikan pun tak pandai . Mak pun ajar lah goreng ikan . Macam apa je . hewhew . Dah siap goreng ikan , makan apa semua aku pergi main fb . biasalah rutin org duduk asrama memang main fb je kalau blik kann ? petang petang aku beriadah dpn tv . ohsem gilaa ! ^_^

next - SUNDAY ;)
Hari ahad , aku ikut rombongan cik kiah pergi bertunang . Best ? boleh lahh . aku jumpa skandal dgn girlfriend aku kann ? ~ balik dari rombongan tu aku di syakki selsema overdose --' jadi , deria rasa aku tidak lagi berfungsi ketika ituu . Rombongan bertunangnya pergi pagi balik malam . Pergi terrrrrengggganuuu meme ah balik male , takke sie kok ? <-huduh benor le bercakap .

next - MORNNNDAYY :)
Hari isnin aku sambung balik menjadi surirumah sepenuh masa memandang kan mak tak sihat lagi . Koi masak sardin beroooo ! tapi rasa nya ? hmmmmm , boleh lah budak 5 tahun nak makan -,- nasib baik tak bnyk kerenah .. makan jewww . yang lain tu as usual .. online ,tv, kpop , sinetron , tidur :P

next - TUESDAY -.-
Harini koi tak masokkk . basuh baju jeww . mak koi dah sihat sikit .. jadi dia yang masak ..lala.
hari ni ada sesi perbincangan untuk hari esok nya . nak hangout lahh wei --' sesi confirm mengomfirm kehadiran diadakan . Yang pergi nyaa berapa kerat je --' kak Balqis yang ajajajajakkkkk . hehehe . *kakak dorm kiteww* kak myna pun pergi jugak . kak hadaina pun pergi jugakk . yeayy . *tak sabit aku merepek , kbai

next - WEDNESDAY :D
harini koi hang . bangun pukul 10 , then siap-2 pergi kedai spek sebab buat spek baru memandang kan cuti yang ada aku habis kan bersama laptop dan psp tercinta --' power dan silau bertambah . jyeahh ! lepas dah buat spek apa semua straight to the wayy CapitaMall <- yeke eja mcm ni ? kuno sikit .. sorrylahh . Sampai kat cm kak hada dah tunggu kat parkson , jumpa je hai hai lah en . yeahh rindu dkt kak myna. maklumleww haritu jumpa tak pakai gigi besi ni lagi , sekarang jumpa pakai gigi besi dohh . harharhar . Lepas tu trus pergi tunggu kak balqis dgn kawan dia dkt dpn sushi kingkongg . yeah , at frist kan masa dia jalan dari jauh kan tak perasan punn , bila dah dekat pergh stail lahh kakak senior sayaaa ^^ wink wink .aku pakai baju mcm nak pergi pasar je ._. HAHAHAHA . jalan-2 then tgk cerita 'DR SEUS THE LORAX ' best lah jugakk cerita pasal sebuah dunia yang tak ada pokok -.- tipu betul cerita . dalam cerita tu ada bear perut buncit , dia selalu semput . yeahhh , bear tu comel mcm saya ^^ ahaks . Balik hang pukul 6.30 . kita balik dgn tirah .. ayah dia send me to the grandma house =='

next - THURSDAY ._.
Yeah , harini lipat kain depan tv je memandang kan buncit sorok laptop . yeahh seronok rasanya bila ada adik buncit yang annoying --' dia sorok laptop tanak kasi aku main tapi dia tinggal kan psp untuk aku . deyyy buncit ! dgn psp pun boleh online lahh mangkuk . kau tanak sgt kasi aku online tapi tinggal kan aku psp . podahh . haiyaa :3

today - FRIDAY O.o
yeahh , 2 days left for me to stay in kuantan . Masa berjalan .Im gonaa miss mom , dad , abg , along ,angah , buncit , friends , scandal , girlfriend and boyfriend .yeahh . time is toooo short .riyte ? kerja sekolah aku tak buat langsung . apakah aku akan digulai bila school is open ? yeayyyyyyy ! mati lah aku --' ya ya ya , budak hostel biasalah . Balik rumah dia akan jadi pemalas .mcm tak biasa ~ hahaha
note - teachers , sorry for uncomplete your homework . sincerely you beloved student ;)

yeahh , time goes on and on . letih doh menaip ni . hmmm , hidup mesti diteruskan . Apa yang penting kita enjoy ! assalamualaikum people , love <3