Friday 30 March 2012

hidup :)

Assalamualaikum people . haipppp ! Yeahhh , kita baru balik ni ..mwehehe . Jom cerita !

yeahh minggu ni agak busy memandang kan bnyk sgt program .. bnyk sgt masalah asrama and so on .
hmm , so back to our to topic .. yeah aku nak cerita hidup aku fr two weeks . Minggu ni aku bnyk alone everywhere alone,. mcm org mati laki jeh ......
Minggu ni ada program bm , so classmate-2 tercinta masuk kan nama aku kat deklamasi sajak , huh! separuh mati menghafal sambil membahagikan masa untuk buku buku tercinta . Tak kurang masalah personal yang berlembang menyebabkan sakit kepala menyerang . Sokay im still strong to handle everything . Aku rindu mak seriesly . Haritu aku betul betul busy dan aku langsung tak ingat dia , public depan mata aku dah tak fikir . entah nampak ke tidak menda laah tu dpn mata . Sakit kepala tak terhingga menyebabkan aku moody tak bersebab ., yeahh , dormmates aku risau aku selalu hilang . Bila tanya aku pergi mana, jgn berharap aku jawap soalan tu . Banyak habis kan masa dgn kertas ,sekolah ,buku dan cikgu . Kawan ? aku pun tak tahu diorang wujud tak masa tu ? seriesly aku tak pernah setension ini :(
Haritu , cikgu leha kasi aku pakai laptop dia untuk cari lagu background sajak yati . Hmmm aku pun terus berusaha mecari sampai lah aku jumpa satu lagi ni yang berjaya buat aku menangis . Aku menangis tak terhingga . IDONTKNOWWHY . Masa tu baru aku ingat aku dah tiga hari tak cara org , aku tak ingat kat parent aku , i in my own world without nobody inside . Petang tu lepas siap-2 nak pergi surau aku pergi kat public . bunyi telefon tu aku tunggu ,bila dgr ada orang angkat bg salam aku menangis , terus aku cakap 'makkkkk' , suara seorang ibu mampu membuat anak nya menangis . yeahh . i learned something sejak duduk sini . Tapi satu kehebatan seorang ibu , dari suara je dia tahu anak dia ada masalah . mak tanya aku mcm-2 tapi aku cuma cakap aku okey , aku tak mampu nak ckp aku tgh susah sebab aku jauh dari mak . Mak tak sihat , kalau mak risau kan aku lagilah aku susah hati . Kawan-2 memahami , alahamdulilah . Kat sini kitaorg berkasih sayang , ibarat adik beradik . bila adik susah kakak tolong , bila kakak susah adik tolong . Takan pernah tinggal kita sorang-2 . Hmmm hari ahad dah nak balik , so aku kena survive lagi . Haihhh , hidup yang berterusan . Semoga hari seterusnya diteruskan dgn azam yang kuat ;) assalamualaikum .......