Tuesday 27 December 2011

saya teringat kan awak ;/

Assalamualaikum peeps ;) heyy , apa khabar ? lama tak update lahh , *busy busy* HAHAHA . so today entri kita adalah , maaf saya teringat kan awakk :(

Okay semalam dalam pukul 12 malam mcm tu otp dgn diyanaa . Kawan aku yg tak pernah menganal erti penat mendengar aku memekak malam-2 buta . actualy malas nak otp dgn dia sebab nak layan perasaan . Then tgh-2 layan mp3 tu tiba-2 keluar lagu 'talking to the moon - bruno mars ' terus sebak . hmmm , kalau lah masa boleh di putar semula :'(
Masa agu tu start je terus teringat masa saya bergurau dgn awak kat tgh padang . Lepas tu teringat masa awak mintak kinder bueno dgn saya . saya tipu awak , saya ambik kinder bueno tu isi kat dalam saya makan .. lepas tu saya ambik plastesin dgn kotak saya buat kinder bueno tipu . saya lekat kan semula plastik yg koyak tu dgn gam uhu , saya kasi dekat awak .. awak happy sgt . bnyk kali awak ckp terima kasih . bila dlm bas awak senyum je kat saya sebab saya kasi kinder bueno kat awak , bila awak nak turun bas awak senyum lagi . saya tergelak-gelak dgn kawan saya
sebab awak kena tipuu . balik sekolah tu awak online , awak tak tegur sayaa . marah lah tu kan ? hahahahahah , comel ;) lepas tu awak ckp sakit perut makan kinder bueno tipuu . alololo , comel nyaa . esok nyaa saya kasi dua paket kinder bueno kat awak , awak gelak jee . awak ckp 'kali ni tak tipu dah kan ? ' saya senyum je lepas tu saya ckp ' takk :)'

lepas tu masa hari sukan , kita duduk dua org . awak dtg dekat saya , saya ckp saya rindu sgt kat awak .. awak pun ckp 'alolololo , give me hug ;) ' hahahaha , saya gelak je , jeling awak dan saya cuma ckp 'bnyk lahh , mengadaa :P' kita duduk dkt situ smpai semua org perasan , okay saya malu . lepas tu saya nak pergi main , awak pegang kan botol air saya , hmm warna purple . kawan-2 awak semua tnya ;0 HAHAHAHAHAHA , terus awak simpan dlm beg awak . :P

setiap kali saya dgr lagu ni mesti saya teringat 8 bulan yang awak spend dgn saya , lapan bulan saya rasa saya dihargai , disayangi dan diperlukan . saya rasa saya lah org paling bahagia sebab berjaya ikut kehendak saya sendiri . Mcm-2 kan ? sampai satu masa akdir menentukan segalanya , awak pergi tinggal kan saya dalam keadaan saya stress dgn exam pmr . Awak langsung tak heran dgn saya . Awak ikut ckp kawan awak yang kata saya punca . Mungkin ada hikmah disebaliknya dan saya bersyukur sgt , kalau sampai sekarang saya kita still mesti saya akan lupakan cita-2 saya , and now i have my own life . hidup saya masih panjang , saya teruskan kejar cita-2 saya sebab saya rasa tak guna saya tunggu org yang belum pasti akan jadi hak saya semula.. perkara yang belum pasti hnya membuang masa je kan ? saya harap awak pun mcm tu , teruskan usaha awak cita-2 awak tnpa . Selamat pergi kasih sayang dan perkara yang belum pasti . Selamat dtg kejayaan , cita-2 dan kehidupan baru . Dunia masih panjang , teruskan dgn usaha dan raih kejayaan .

done ;) semoga kehidupan lepas ni lebih baik . Cinta sejati tak perlu dicari , ia akan dtg sendiri . bye bye . assalamualaikum readers ..