Sunday, 4 December 2011

maksud sahabat karib tu mcm ni ke ?

Kawan baik , kacip , bestfrengg , rakan seperjuangan mcm ni eh ? okeyy kira nyaa aku adalahh kawan kacip kann ? hahahaha , okayy . kawan baik den ada 4 org . mesti korang pelik en asal aku kata ada 4 ? sebab yg sorang lagi tu kazen aku :) tu bukan bestfrengg derr tu kacip sampai mati . hahahaha . Kita orang ada 6 jadi bahagi 3 so dua lahh kan ? dalam 6 orang semua ada couple sendiri . so semua ada pasangan lahh :D Aku dgn pasangan aku yg dok tgh tuu , yang bawah tuu kawann susah aku yang atas tu kawan nangeh aku . peace (Y)

Let me introduce you kepada semuaa kawangg-2 saya nii ;)
FAIQAH - okey yg dok atas sekali pakai baju hijau , yg lawa sikit tuu ,haaa yg tu faiqah kawan masa aku nangeh . kalau nangeh dia ahh pengubat nyaa . asal nangeh jee aku pinjam bahu diaa asal dia nangeh jee dia pinjam baju aku . dia tuu sangatttttttttt lembut . perghh tak payah cakap tacing cepat gilaaa . Untung diaa pakwe dia reti bahasa yg dia ni sensitif .. dia ni baik nak mam . aku tak tahu masa bila dia nak buat jahat . hmm ..
ZARA - sebelah faiqah tu zara , zara tu lahh kazen aku .. aku tahuu aku comel sikit pada dia kan ? hahahaha *kidding . Dia ganas tapi tak gila sgt lahh , aku dgn dia ganas aku lagi . dia dgn perempuan dia senang nak begaul tapi kalau lelaki mcm payah sikit . Dia ni main ckp lepas jadi bawak bersabar kalau dgr dia marah .

okey skrg kita pergi kat gambar yg keduaa :

gmbar kedua ni dua-2 pakai spek en ? aish biasaa kata sehati sejiwaa .
ARA - Okey , yang dok lentok atas bahu tuu ara . Dia ganas tapi manja . maklum lahh dia ada sorang je adik . Percayaaa tak kalau aku ckp dia kuat merajuk ? percayaa en ? dia dgn orang lain dia tak merajuk tapi kalau dgn aku perghh sampai pagi esok belum tentu aku dah habis pujuk dia .Kalau nak tahu dia merajuk mesti dia duduk sebelah aku mcm aku tak ada kat sebelah dia . dia buat kerja mcm nak makan org . diaa diamm je . kalau aku tanya jgn harap lah dia nak jawap . Kalau dia tgh merajuk buat sakit hati je pujuk . mengalah kan perempuan mengandungg --' Pastu dia mesti pergi dok bekepit dgn org lainn . nak buat aku jeles konon bila aku pujuk lebih sikit baru lahh nak dtg kat aku balik . okeyy aku tahuu kami mcm kapel betul kan ? classmate lain pun ckp gituu jugakk .

gambar last sekali :

DYLA : sebelah kiri tu dylaa . dia ni mulut main cakap je kadang-2 kena jugakk sepak atas muka kalau dah geram sgt . Dlm ramai-2 dia ni yg paling menjaga penampilan diri . Percaya cakap aku tudung dia tak kan senget selagi belum habis waktu sekolah . hebat kan dia jaga tudung dia .HAHAHAH . Dgn orang lain dia ckp awak saya tapi dgn aku dia berkau aku . cehh * dia ni kalau duduk sebelah aku mesti tak siap kerja sebab aku ajak dia bersembangg . HAHAHAH . kalau waktu agama jgn harap aku nak pergi baca pafa . mesti aku duduk atas lantai gosip dgn dia . Lepas tu nanti mesti ada orang melaung nama aku dgn diaa sebab nama kitaorg je yg belum habis pafa . Maklum lahh aku dgn dia memang sokmo kena blacklist dgn sazah sebab bnyk mulut . kemonn aku cuma nak ceria kan kelas sebab bila waktu agama semua org mengatuk --'
TEHA : haaa tu diaa sebelah kanan tu tehaa . alah yg sebelah dylaa tuu . haa tehaa ni tak bnyk ckp . kalau dia ckp lebih nanti mesti zara sampuk pastu dia akan benti ckp . jahat kan ? hahaha . kiteorg paling suka sakat dia sebab bila sakat dia ,dia mesti diamm tak tahu nak balas apa . HAHAHA. dlm ramai-2 aku paling kesian kat diaa . asal bercakap lebih je mesti kenaa nasib baik dia jenis cool . HAHAHA


Hmm ,aku rasa aku dah habis cerita semua kat korang kan ? maklum lahh tgn ni rasa lenguh pulakk lama tak menaip ._. hahahah . smpai sini je kot . okey lahh assalamualaikum readers . *yg dtg melawat tu jemput-2 lah follow blog tak seberapa saya ni . daa .