Tuesday 29 November 2011

CABUT GIGI --'

Assalamualaikum and every good morning to lovely readers :D hey whatsup ? Harini aku nak cerita aku pi cabut gigi . Pheww . mesti korang nak tanyaa kat aku mcm ni 'sakit tak sakit tak ?' lol . HAHAHAH . Takut lettew . sakit ? masa dia cucuk gusi aku sakit sikit rasa macam nak jerit kat ruang rawatan tu , peace (Y)
tapi doktor kat situ ckp masa cucuk jgn tahan nafas nanti ubat bius tu tahan / lekat situ jeww . hahahaha , tapi kalau org nervous mesti tahan napas orkk . Nak dijadikan celitaa aku pun bernafas mcm org nak bersalin --' hahahahahah takut gila babengg siot . LALALALA~ nasib baik dua org doktor yg cabut gigi aku tu lelaki dgn perempuan jadi aku macammm pandang yg laki jelahh :P hahahaha , nah turun bawah sikit ,baca conversation aku dan doktorr , phewwott :D

CONVERSATION :
doktor p : adik ,adik jgn tahan nafas ,nanti rahang adik patahh :)
me : emmm *tokleh cakap mulut penuh dgn besi :3
doktor l : okey ,tarik nafas hembus kayh *senyum menggugat jiwaa :D
me : emmmm *cepat ahhh
doktor p : okey jom
*4 org nurse dok keliling akuu :3
doktor l : adikk , tarik nafas lepas tarik nafas lepas . jgn keras kan badan , doktor takutt
doktor p : haah dik ,jgn keras kan badan kami takutt nanti rahang adik patah .
*aku hebat cabut gigi dua batang sekali guss :D

Habis turn doktor laki cabut gigi bawah ,dia tarik kerusi dok sebelah aku ! aiseymann ._. lepas tu dia pegang tangan aku pakai sapu tangan . Halamakk ,melting beb melting

doktor l : adikk , tarik nafas kayhh ;)
me : emm
doktor p : adik dah siap * muka senyum smpai telinga
doktor l : bagus adik minggu dpn cabut gigi mcm ni lagi ehh ;)
me : abih dah ke cabut ?
doktor l & p : dahhh :)
me : okey :3

okey so minggu depan gua kena cabut gigi lagi --' sabauuu je lahhh . kalau ada doktor laki tu mesti aku bersemangat wajaaa nak cabut gigi . pffttttt ~ HAHAAH , okey gotta goo , bye readers :D

#ASSALAMUALAIKUM :D boboboiii .