Thursday 24 November 2011

k a c i p :D

                                       AWATIF COMEL :D *sabit bangang sorang . hahahah !


Assalamualaikum and afternoon peeps :) dah makan ? dah minum ? yang paling penting kepada kaum adam , dah SOLAT JUMAAT belum berooo ? lu pontengg ehh ? bagitau pak imam --'  kayh *tipuu jeww ._. 
Harini en wa ada hot setoly !  lu ada ? tak da en ? jgn ckp bnyk :P Hot setoly diaa ialahhh wa selemaa teruk :'( *aku tahuu korang mesti bengang en ,ckp hot setory ni cool setory , base ngohhh . hahaha ,chill lahh aku nak titew pasal kacip akuu --' peace (Y)




                                             Ni korang kata hensem ? caitt ,boleh lahh --'


nahh ,ni kacip aku . tgk mcm poyo jee , dpn lu org memang dia poyo , dpn guaa ,pheww ckp tak ada traffic light ._. his taken okayy , jadi tak payah lah mintak number phone . :D so about him ? asal aku buat entri pasal dia ? apa hebat sgt dia ? sini gua cerita sama luuu ,okay beb ,turunn bawahh sikik lagi , peace :)




biodata DIA :-
- Abdur Rahman Kamaruzaman * sorry beroo gua lupa eja nama bapak lu
- 15 teenn , *muda lagii 
- *menda lagi korang nak tahu  ? aku malas nak cerita doh ,kayhh jahat en  :P


Korang korang ,dia lah kawan baik aku dunia akhirat , hahaahha. Kalau aku minat lelaki ke apa ke pasal lelaki kan ,tanyaa je diaa mesti dia jwp mcm taik . panas --' aku sokmo ckp pasal awek dkt diaa , dia layan je . kira nyaa dia serba oke ah ,semua boleh bawak jadi topic hangat masa kini . Aku tak boleh nak cerita bnyk lahh soalnyaa aku tgh demam ,jadi mata kuyu je . kbye :*


#sian mu org baca cerita tergantung . peace (Y) esok aku sihat aku buat entri panjang panjang ehh .comolot skit :* muahhhh . byee readers ,salam <3