Friday, 25 November 2011

Cikgu saya reply wallpost sayaa ^^

                                                                                     
nahh , tuu cikgu sayaa replyy !

okeyyy ,banggaa gila ah enn ,cikgu reply wallpost sayaa. Org lain
punyaa cikgu tak reply pun .dia cuma tulis status bunyi mcm ni

'' thanks fr all the wishes , appriciate it so much . love you all <3''

lebih kurang gitu ah bunyi dia ,dia reply saya punyaa jee.
Kalau korang mesti bangga kan cikgu kesayang korangreply wallpost korang punyaa je
sama ahh kitaa .gengg ,sep kalii *saibt --'

saya sayang gilaa cikgu saya sbb dia lah ibu yg paling menyayangi saya disekolah
*skema parok ayat ._.
kat sekolahh ,semua org ckp saya budak mengada sbb amat manja dgn cikgu termasuk kacip saya.
peace (Y)
Bila baca cikgu reply gituu ,pheww ,hilang kejap demam . 
macam ubat pulak kan ?
mungkin sebab rindu sgt kottttttttttttttttt ;)
kat sekolah bila masuk period math mesti dia yg ajar
dan dalam masa yg sama lepas dia ajar mesti dia dtg duduk sebelah saya tgk saya
buat kerja smpai habis wktu dia . its like routine setiap kali masuk kelas saya
masa tinggal berapa minggu lagi nak pmr ,ada satu ayat yg saya ingat smpai bila bila yg
keluar dari mulut dia
''cikgu selalu doakan watif ,cikgu syg watif , watif buat exam elok-2 eh, cikgu tunggu''
pheww, berjujuran air mataa kite wakk.
dan selepas ayat tu keluar dia peluk kita lepas tu dia cium pipi kita
okey she is the most wonderfull teacher ever .
me love youuh teacher <3

#sentap kejapp sedih ngatt .hahahaha. bye readers .assalamualaikum ;)