Thursday 24 November 2011

ME FOUND MY OLD FRIEND (Y)

Assalamualaikum and hai peeps ;) how your day ? lot of fun hahh :D okayy hari ni gua nak cerita sama lu orang cerita terhebat abad ini ! *hebat ke :p hahahaha . So as korang tengok title kat atas tuu , haaa ! tu ahh ceritaa diaa . Aku jumpa classmate aku masa darjah satu dohh , lawaaa --' cungggg :D yang paling penting , Maju dahh diaaa :3 *sabit ? entahh ._.Betapa hebat nyaa diorang menjejaki aku di alam facebook , segala nama diorang cuba nak sgt jumpa aku katanyaa. Sekali impian jadi kenyataaan . wohhhooooo . kayh tak lah happy sgt memandang kan masing-2 malu malu enn . Aku bila chat dgn diorang tak tahu nak gosip apa .. tak ada cerita menarik yg boleh di kongsikan ;\ HAHAHAH . Aku tak tahu lah kenapa enn semenjak tiga menjak ni bapokk ramai kawan lama aku jumpa , tapi tak semua aku boleh ngamm . Gap tu mcm pjg sgt :O  *gap tu jarak :D Aku rasa dlm ramai2 diantara mereka yg aku boleh rapat cuma serten serten je mcm Aja , Liyana ,Natul , Miza , Amin . Tak semua aku boleh ngam mcm dulu balikk ,susah derr :] Hmm ,tapi okay lahh ,diorang boleh terima enn , kira jadi lahh . HAHAHA . lol ! Mak gua panggil , chaw dulu derr ,esok gua story lagii babyboo ku a.k.a readers tersayangg ucux ucux *ahaks ,tak salah aku berBUSsTOP kejap en ,PEACEyaww :D

#salam sayanggg :* comolot sikik ;O hikhokhikhok .. byeee