Monday, 31 October 2011

malu siot xD

huh , hari ni kan mcm pelik sikit dari hari biasaa --' tadi ,masa nak balik sekolah dalila ckp dia dah ajukan semua soalan yg aku nak sgt tanya tu.. tapi masalah skrg cara dia bertanya tu lain dari apa yg aku mintak dan itu mndatang kan malu -,- dia ckp aku TERrindu tapi aku surh dia tanya org tu rindu aku ke tidak ? hahh ,dan jawapan mamat tu memang sangat makan dalam dan amat memberangsang kannn :D "lantak dia lah nak rindu ke apa ke '' nampak sangat marah lagi :/ huhh ,malu lahh dia dah tahu aku rindu dia , hadoi ,makcik ni pun satu ,adess --' lantak gi lahh ,aku bukan cara hidup dia pun .. stakat rindu tu jelahh kann :D hurhurhur ,malu tu ada jugakk kalau dia buat buat pandang aku nanti , lantak gi lahhh ,dia nak cakap apa punn .. aku rindu dia bukan seksa perasaan dia punn ;)