Thursday 25 August 2011

wish you happy with her ;)

siapa kata raya tahun ni tak happy ? dia sayang awak lahh , saya dah kata tapi tak nak percayaa kann ? haihh~ biasalah perempuan takan 24hours nak layan yg satu jee , mesti lah kena sama rata :') even you are her boyfriend ,tapi kena lah ingat . komitmen dia banyak ,faham kan ? lagi satuu , jangan main tuduh je ,tanya dulu baru tuduh , ni tak macam tentera jepun , tak tahu lg cerita betul dah seksa orang tu sampai mati :( ye lah ,saya mengaku saya SPY awak ,tapi saya spy ada sebab . dahh awak asyik putus asa je ,nak jugak saya tahuu cerita disebaliknyee ,mungkin dia tak salah just salah faham , see sekarang masalah dah selesai :D nanti jangan tipu saya dah kalau cakap pasal awek tauu ;) *err ,just wanna say : i will always be there for you went you need me :)