Sunday 17 July 2011

mak , nak MONEY !

Baru balik dari klinik ,ada appoinment dengan doktor .. bapok lambat kakak saya amek saya T.T  ,dah lahh lapoo dia amek lambat pulak , ada aku seligi baru tahu .. dah dkt 2 jam tunggu kakak ,dia sampai terus balik .. masa nak masuk kereta terkejut beruk ada boyfie dia dlm kete .." HOOO , kau pegi date ye ? sdp ngattt ,aku nak balik tahu " " lahh ,diam diam sudaaa " pastu dia ajak gi jalan2 .. dia oke lagi jalan jalan pakai bju lawoo ,aku ? pakai baju sekolah bersama kasut putih .. pergh memang best lahh kennn .. tgh best jalan jalan ,jumpa bju lawa lawa sedang berSALE ! aku apa lagi ? ketar satu badan ,, kata shopoholic kan *hahaha , ye ke tak ntah aku eja -.-  lawaa kot ,kata sale ofcoss murahh ,balik rumah buat baik ngan mak sbb nak duit beli baju tuu .. HAHA , okey saya tahu saya teruk sebab nak sesuatu mengikut kehendak sendiri .. tak apa .itu lahh kehidupan :D