Friday 20 May 2011

hari guru :) saya sayang awaklahh !

oke ,hari ni hari sabtu dah kot ..aku baru nak reti bukak blogsepott ni ,mangkuk betul -.- actually ,lots of fun hari tu ..seriesly ,,haha ! aku dah lama tak msj dia call dia tegur dia and so on .. tibe2 je dtg sekolah haritu aku rasa rindu je nak tengok muka dia .. kebetulan hari tu hari guru .. kelas aku ade buat party so aku ni ape lg takan buat do no pulak ,aku ni dgn malas nye pergi lahh membantu ..lepas dah siap decorate tu aku penat gila tahu tak ? huh ,aku duduk kat satu kerusi kat belakang kelas .. tiba2 ramai dtg kerumun kat aku .." ey watif ,asal bibir kau ? macam sakit .." "hah ? (sambil pegang bibir) ye ke ,biase je " "biase ape nye kalau bibir kau tu warna putih -.-" "tade ape lahh ,aku oke je ,jap aku pg toilet basuh bibir " time aku nk kelua tu aku sentap tangan kawan aku yg sorang ni faiqah .. " dia dtg sekolah tak hari ni ? " " spe ? ouh weboo ?" "(aku senyum ) haah " ade td nmpk dia "" ouh yeke ,takpelah " tak sempat aku na kelua dia tanye , "rindu ke ?" dan sepontan aku jawap " maybe :)" .lepas kami dah siap party pun dah habis and sewaktu dgn nye , kami pun pergi dkt dataran sekolah tengok cikgu buat persembahan ,aku bosan ..aku tengok ramai yang ade dekat padang main ,aku ape lg join sekali lahh .. time aku syok main dgn belon tu ,kazen aku panggil , " wei watif sini kejap " "nok menda gok mu ni " sini lahh! " aku pergi , tekejot aku ade dia situ ! aku pun senyum je lahh , dia pun dtg dekat ngan aku "wawa :) " "ey , rindu kat wawa ? haha .. lame dah tak msj amir :) " " :) rinduuu , give me a hug " "haha ,banyak le ,kang kena pangg ngan cikgu " dia gelak je ,haha rindu kot nak tengok muka dia ,tiba tiba kazen aku ckp ," watif pandang kamera " aku pusing tepi ade tiga bijik kamera ! woahh semangat nye paparazi ni tangkap gmba -.- aku pun tangkap lah gmba dgn dia .. dari pukul 10:45 hingga 1:30 aku duduk ngan dia ,hari selasa cuti ,hari rabu dtg sekolah kena sound aje " hey ,berkepit nmpk hari guru ari tu " "haa ,mana ade dlm hati ( suka hati aku lahh ) haha "