Saturday 30 April 2011

kau rasa kau baguss lahh kenn ?

oke ,entry kali agak jahat sikit bahasa nye ,so klau slah bahasa ,tercakap benda yang tak kena just nak ckp SORYYY :)
LETS BEGIN OUR STORY MORY LORYYY <3 ,yang sebanarnya aku nak ckp pasal sorang permpuan ni ,,dikalangan kami , kami pangil dia M.U.S ,M.U.S bermakna m : miss u : universal dan s : studioss :) HAHA ,jahat ke ? tade lahh jahat mana ..dia dapt nama ni disebabkan oleh perangai tah pape yang ada pada diri dia ;) dia dapat gelaran miss sebab dia jalan ala2 model yang berasa hott :p oke ,dah dah ..panjang sgt cite biodata m.u.s ,yang ye nye mcm ni .. haritu ,aku chat lahh dgn sorang budak form 4 ni ,dia kata *tettt ni kapel ngan si *tuttt ,aku ni selaku org yg ade kaitan dgn si *tett ni pergilahh sent msj kat si m.u.s tu tanye ye ke *tettt tu kapel ngan *tuttt ,dia mengelabah tak tentu pasal tanya mana aku tahu ..aku cakap lahh masalah sekarang ni bukan aku tahu dari mana tapi kenapa si *tettt tu tak ckp kat aku yg dia kapel ? aku ni tak wujud ke ? pastu si m.u.s ni pun ckp gini kat aku " err ,yg ye nye aku dahh tahu lama diorag kapel ,kau je tak tahu " oke bgtahu aku spe tak bengang kalau si *tett tu dah kapel kat 3 bulan ,warhhh terer kan .aku tak tahu menda2 ..then aku cakap, " baguss nye aku tak tahu pape ekk ? " pastu dia ckp " *tett tanak bg tahu kau sebab nanti kau heboh kat semua org " woii kau ingat aku ni rajin sangat ke pergi canang masalah dan rahsia org ? jahat nye lahh aku kalau rahsia org aku tak reti nak jaga kann ? kau ingat kau baguss sngt lah dalam menjaga masalah dan rahsia org ? fikir dulu sebelum ckp ,ni tak kau cakap ikut sedap kepala otak kau yang sma taraf ngan monyet tuu , aku pun anta lahh msj ckp kat dia mcm ni "jahat sangat lahh aku ni kalau masalah rumah tangga org aku nak amek port " boleh pulak dia ckp " hah ,kalau kau dah tahu cerita tu pandai2 lah tutup mulut ,jgn nak heboh kat org " kau tahu tak ,time tu kalau aku ade depan kau memang sahh penampo utk mulut org yg agak kurang ajar mcm kau aku kasi freee , tak perlu cek ,duit atau debit card :) bapak best kau berkata2 kan ? aku pun ape lg ,send msj dekat si *tetttt ,si *tettt ni bersungguh sungguh ckp yg dia tak kapel ,dan si m.u.s tu salah anggap ..dia tak pernah ckp dekat si m.u.s tu yg dia kapel ,bnyk kali aku kasi mcm2 alasan tp dia boleh pulak berani sumpah ckp dia kapel ,maknanye tak lahh tu kan ? pastu aku ckp kalau betul pun apesalahnye kan kalau si *tett tu kapel ,,si *tettt tu ckp tade sape boleh judge hati dan persaan kita .. series gile si *tettt tu ,haih~ adakah si m.u.s tu nak reka cerita ? or sewaktu dgn nyaaa ? just forget about that stupid girl ,,